Welkom bij Ben Vastgoed Beheer!
Onze vastgoedbeheerservice is continu groeiende binnen ons bedrijf. Na 18 jaar actief te zijn, kunnen we wel stellen dat wij een professionele en vakkundige vastgoedbeheerder zijn die de zaken met het hart behandelt. Bijna dagelijks krijgen wij de vraag van zowel kleine als grotere vastgoedbeleggers het vastgoedbeheer uit handen te nemen. Onze relaties willen graag ontzorgd worden en een optimaal rendement realiseren. We zien dat de meeste relaties van ons andere bezigheden hebben, waardoor zij zich niet kunnen focussen op het managen van hun eigen vastgoed. Daarentegen willen zij logischerwijs wél grip houden op hun vastgoed. Hier spelen wij graag op in en weten als geen ander hoe het is om vastgoedinvesteerder te zijn. Binnen ons zusterbedrijf Ben Vastgoed investeren ook wij in vastgoed. Wij delen onze kennis en ervaringen dan ook graag met onze relaties en kunnen u dus volledig ontzorgen.
Welke vastgoedbellegers passen goed bij ons?
Onze klantenportefeuille is zeer divers en de omvang van de vastgoedportefeuilles verschillen enorm (van 3 tot 250 objecten), en dat vinden wij leuk! Vastgoedbeleggers met een portefeuille vanaf 3-5 woningen/bedrijfsvastgoed zijn van harte welkom bij ons.
Het beheren van appartementencomplexen
Ben Vastgoedbeheer is ook expert in het zowel verhuren als beheren van (nieuwbouw) appartementencomplexen. Daarnaast kunnen wij voorafgaand, tijdens en na de oplevering van het complex breed advies geven op het gebied van verhuur en beheer. Wij denken graag met u mee en delen graag onze kennis en ervaring met u.
Meer informatie? Loop eens bij ons binnen, stuur een berichtje via de website of info@benhousing.nl of bel op kantoordagen tussen 11.00 – 12.00 uur.
Neem contact op!De voordelen van het uitbesteden van uw beheer bij Ben Vastgoedbeheer
1. Meer dan 18 jaar kennis & ervaring als vastgoedbelegger, verhuurder & beheerder
2. Alles onder 1 dak service; verhuur & beheer wordt u uit handen genomen met als
doelstelling geen leegstand en een optimaal rendement.
3. Huurpenningen komen binnen op de stichting derdengelden rekening van Ben
Housing waardoor u als relatie van Ben Vastgoedbeheer geen financieel risico loopt.
4. Vastgoedbeheersysteem 24/7 bereikbaar
Welke taken nemen wij voor u uit handen? Financieel beheer:
1. Alle communicatie met de huurder(s)
2. Wij beantwoorden alle vragen van uw huurder
3. Wij innen voor u de huurpenningen op onze derdenrekening van Stichting
derdengelden Ben Housing.
4. Bij niet of onvolledige betaalde huur ondernemen wij actie; sturen van herinneringen
& sommaties tot dat huurpenningen voldaan zijn
5. U ontvangt van ons een maandelijks specificatie van de huurpenningen
6. Wij versturen voor u de jaarlijkse huurverhogingsbrieven en adviseren u hierin
7. Wij ontvangen de huuropzeggingen en zorgen ervoor om i.s.m. Ben Housing een
nieuwe huurder te vinden. Het streven is geen leegstand.
Welke taken nemen wij voor u uit handen? Technisch beheerbeheer:
1. Via ons vastgoedbeheersysteem ontvangen wij de technisch meldingen
2. De technische meldingen worden door ons opgepakt en daar waar nodig met u
gecommuniceerd
3. Wij voeren voor u controle uit van het uitgevoerde werk waar nodig/gewenst
4. Alle technische meldingen worden gearchiveerd in het vastgoedbeheersysteem
5. Wij zijn aanwezig bij de uit- en incheck van uw woning(en) en dragen zorg voor een
inspectierapport met fotorapportage
6. Op aanvraag (tegen een meerprijs) voeren wij voor u tussentijdse inspecties uit,
zodat u goed op de hoogte blijft van de status van uw woning